söndag 5 maj 2013

Nattmössa av

Efter 3 års vila fick idag min golfbag ta av sig nattmössan.

Nogsamt gick jag igenom alla fack. Där fanns många bra att ha saker som bollar, pegg, näsdukar och en plastpåse. Något besviket, faktiskt, kunde jag emellertid konstatera att mitt minne svikit mig; trodde bestämt jag skulle ha en påse med minikexchoklad i bagen också men icke!

Efter städningen slog jag fyra bollar med järn 7:an på ranchen. De lyfte någon liten millicentimeter från marken och tog sig samtliga förbi första flaggan.

Yeah!

Takterna sitter i.

Bäst av allt var att träffa två av mina gamla goaste golfkompisar. Vi bestämde genast att försöka införa fredags afterworkgolf!

Så av med nattmössan och på med golfkepsen!


2 kommentarer:

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Vad kul och vad extra kul med fredags AWgolf :)

Anonym sa...

Akta dig för golf.
Det inkräktar nåt fördjävligt på
fritiden.
MVH Sigge