onsdag 13 mars 2013

På min önskelista

Finns:

1) en MacBook air
2) en Asus Zenbook

Jag ser det inte som troligt att mitt konto kommer att medge inköp av båda. Men jag hoppas mycket på att mitt konto piggar på sig och slår mig med häpnad.

Hursomhelst - när mitt konto gett mig min nya dator då ska jag börja seriösblogga igen.

I varje fall ett par inlägg är färdiga i huvudet. De passar inte för smartphonbloggning - det ska in bilder och klipp på rätt ställen.

Annars gillar jag smartphonebloggning också.

Fram tills dess drömmer jag om min nya fina dator.

Dream on!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta SMS-lån,köp båda 2. så kanske du har "turen" att få va med i Lyxfällan.
MVH Sigge

Infoufot sa...

Ja och när Patrick Grimlund säger att "det här är det värsta vi varit med om i Lyxfällan - och du ska veta att vi varit med om en hel del" tänker jag svara att "jag fyller 50 år den 9 november, jag är gammal nog att göra vad jag vill". Äh, det blir nog ingen bra tv :)

linda K sa...

Åhhhh vill också ha de där :) . Lovely!