tisdag 23 oktober 2012

Shopping, Fiesta Tostado och fleecefynd

Efter en förvirrad morgonpromenad som slutar lyckligt (mer om promenader i amerikanska communityn i ett senare inlägg) hämtar Donna oss för shopping.

Donna siktar in oss på en jätteaffär som har allt och trots detta kommer jag därifrån endast med en fleecetröja.

Fastän jag inte gjort någon serious shopping är jag utsvulten så vi åker vidare till Don Jose och äter den "lilla " versionen av lunchrätten Fiesta Tostado. Hur stor den stora är är svårt att förstå.

Därefter bär det av till ännu en jätteaffär som har allt. Jag köper mig två par fleecesockor. Det gäller att vara beredd inför vintern.

En Icetea senare sitter vi nu hemma och förbereder oss för nya äventyr: mera shopping eller kanske bara lite irra omkring.

Vi är bra på båda!

På två av bilderna syns Ingrid provandes sportbehåar. Hon orkade inte leta efter provrummen :)

Inga kommentarer: