måndag 29 oktober 2012

Dags att åka hem

Packa och städa. En sista promenad på stranden.

Sen kör Ingrid och Donna mig till mitt hotell utanför Los Angeles airport.

Det är lite sorgligt att skiljas efter en sådan intensiv och rolig semester. Ingrid skulle ha åkt till New York imorgon bitti, men alla flyg är inställda på grund av stormen så hon blir kvar till onsdag.

Jag åker hem imorgon bitti via Chicago.

Just nu sitter jag mest och väntar på att "få gå och lägga mig". För när jag väl ska hem då vill jag hem snabbt. Och även om California är underbart saknar jag min familj där hemma.

P.S jag saknar er på jobbet också fast bara pyttelite. Ni kommer inte att känna att ni saknat mig när jag varit hemma ett par timmar för jag kommer vara så jobbig och mest prata swenglish och happy hour.

På bilderna syns min skrubb som Ingrid döpt mitt rum till, vår balkong, en gata i The Truman show som jag gick på även idag för att komma till stranden, golfbanan i vårt community, stranden och en snubbe som tappert fiskar bland vågorna.

3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Välkommen hem vännen!

Annika B sa...

Ni verkar ha haft det toppen! Tack för återblicken! Blev inte mindre sugen på att åka tillbaka. Någon gång ska det ske!

Anonym sa...

Stanna kvar. Här är ett djävla sketväder.
MVH Sigge