måndag 22 oktober 2012

Bland skallerormar och mountain lions på Top of the World

Vilken dag!

Först en jet-lag-natt förstås! Jag vaknar vid 4 och är hungrig. Inte ens mat gör mig trött utan jag tackar Bev vår värdinna för hennes Wifi och spelar lite Ruzzle med polarna at home.

Efter frukost åker vi till Laguna Beach. En helt overklig och otrolig känsla att återse stan efter 30 år. Jag känner igen mig och jag känner inte igen mig alls! Life guard tower står i varje fall kvar.

Vi går omkring i downtown, lunchar på White house och dricker Starbuck coffe på stranden.

På vägen hem tar vi en tur till Top of the World - högt högt högt över staden. Vi hittar en "ny" park. Varning för rattlesnakes och mountain lions. Vi trotsar ödet och ger oss ut i vildmarken - läskigt värre.

En dusch senare sippar jag nu på en Marguritas i väntan på middagen hos the Burns.

Vi har det bra - trots skallerormar och mountain lions :)

Inga kommentarer: