onsdag 24 november 2010

Märkligt fot- och notsammanträffande

Augusti 2005. Tre dagar in på min semester bröt jag foten bara för att få den packeterad i gips påföljande 6 veckor...eller snarare bara för att jag inte såg mig för när jag gick i trappen. Det planerade Thomas Di Leva konsert besöket var inte att hoppas på - hoppa fick jag däremot göra i tv-reklam avbrotten till köket för att fylla på med förtäring att trösta mig med där jag satt bänkad framför friidrotts VM.

FriidrottsVM är inte det sämsta men inte heller samma sak som att gå på konsert...Thomas Di Leva konsert.

5 år senare haltar jag runt igen om än inte med hjälp av kryckor. Inflammation i foten och sviter efter ett mindre kirurgiskt ingrepp.

5 år senare sitter jag också som lycklig ägare till Thomas Di Leva konsert biljetter.

Då gör det onda rätt mycket mindre ont :)

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Underbart! Måste nog också gå och se honom. Ha en toppenhelg vännen. kramar LInda