lördag 11 juli 2009

På utflykt med kusin vitamin

En pigg 2,5 årig kusin kom på besök igår tillsammans med sina föräldrar.

Tjocka släkten gjorde därför ett Eskilstunaklassiskt Parken Zoo besök, där djurtittning, karusellåkning och sockervaddsätning självfallet ingick.

Kusin vitamin tyckte emellertid att det var roligast att jaga alla "vilda" småfåglar. Själv var det många år sedan jag besökte Parken Zoo och var riktigt imponerad av allt nytt. Mest imponerad vart jag förstås av min brors iPhone och kan bara kommentera den med "Vill också ha!"


Efter parkenbesöket fick barnen barnvakta kusinen, då jag var tvungen att visa upp vår fina Ölkulturförening för min bror och hans fru.

De hann med att förtära både en Jubileum och en Fröslunda och omdömet var Mycket Väl Godkänt.

Textnot:En iPhone har allt = iPod, alla telefonfunktioner, Internet, GPS och MYCKET MYCKET MERA!

Inga kommentarer: