lördag 4 juli 2009

Bubblizz på flaska

Arboga majbock ett perfekt öl att fira in semestern med för en godisälskare som jag.

Arboga majbock är inget annat än Bubblizz på flaska!

Arbogaölet är en smakrik ljus lageröl med medelstor beska. Den har en lång härlig söt eftersmak av Bubblizz. Hela ölupplevelsen är Bubblizz.
Jag äter Bubblizz genom att dela upp 80 grams Bubblizz-påsen på ungefär fyra delar. Att äta en handfull Bubblizz åt gången är nämligen det godaste - det ger en härlig bubblig söt och fyllig smakupplevelse. Precis som Arboga majbock.

Betyg: Fem 80-grams påsar med Bubblizz. 450 grams påsarna, vilka syns på bild ovan och vilka jag stod och drägglade över på Ålandsfärjan är inget för mig - ska jag dela upp den påsen på fyra delar och slänga i mig på en kvart lär jag få ont i magen :)

1 kommentar:

Sigge sa...

Majbocken tyckte jag oxå var bra.
Gick på Falcon igår för att fira semestern, (Impulsköp).
Men i morgon ska jag hämta ett
hembryggt fat. Har gjort en Vattusäter Beska.
Då ska jag njuta av fulla muggar.
När dom 30 liter är slut så får jag gå på bolagsöl.
Ha en härlig sommar.
Dä ska ja ha.