onsdag 18 mars 2009

Svävandes på ett bloggmoln

Det är inte mycket som kunnat reta mig de senaste två dagarna.

Det är faktiskt inget som kunnat få mig på dåligt humör överhuvudtaget de senaste två dagarna.

Och ändå är det så lite som får mig så glad.

För vad kan vara bättre än en bloggande fuskdirre i ett virtuellt stadshus?

Rätt svar är: En bloggande livs levande dirre i ett irl-stadshus såklart!

Nu undrar säkert vän av 1800-tal, raka led och tysk disciplin varför det är så glädjande.

Det kan dessa vänner fortsätta att fundera över. Själv svävar jag vidare på mitt bloggmoln.

Det känns nämligen både spännade och hoppfullt med en dirre som använder sig av modern informationsteknologi för att på ett öppet och tillgängligt sätt dela med sig av sina tankar.

BloggFuskDirreN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ungefär samma känsla - möjligheter och hoppfullt med andra ord kantar mina tankar. Hurra för virtuella dirrar! :-)

AnnaPanna

Fröken A sa...

Hjärnan fungerar fortfarande sådär - vad menar du? Finns det en livslevande direktör som bloggar?

BloggFuskDirreN sa...

LÄs på: http://pareriksson.wordpress.com/