torsdag 5 mars 2009

Hejarklacks-kit

På lördag får jag användning av mitt hejarklacks-kit!

Då är det andra chansen.

För Lili & Susie.

Alla goda ting är tre. De tre vise männen. Sonen, fadern och den heliga anden. De tre musketörerna. Kalle Ankas brors barn; Knatte, Fnatte och Tjatte.

Precis som mitt hejarklackskit - tre magiska ting som skapar oanad ofantlig kraft som hjälper Lili & Susie till Globen och vidare till Moscow.

Tre ting som en riktig Melodifestivaltittare inte kan vara utan:



Lili & Susie kan känna sig trygga på lördag när jag sitter hemma i soffan med mitt Lili & Susie-pannband på huvudet och Lili & Susie-vimpel i ena handen och med godis ur min Lili & Susie- godisskål i andra handen och hejar så gott jag bara kan.

DirreVirreN

Vill du också ha ett Lili & Susie-hejarklacks-kit?

Såklart du vill! Ring då Ulla-Bella min sekreterare på telefon 888 så fixar hon saken.

4 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Jag vill inte bara ha ett, jag förväntar mig ett kitt ;). Bara så du vet Dirren

Anonym sa...

jag vill nt ha något sånt där kitt /amanda

Anonym sa...

Heja Dirren (klapp, klapp, klapp)!
Din dotter verkar onekligen orolig över vad som hända skall, och jag kan förstå henne. ;-)

AP

Götilda sa...

Jag vill inte ha något gammeltantskit, jag hejar på Sara!