onsdag 1 oktober 2008

Höstens bokfrossa

Nu är bokhögen upplockad och instoppad i en överfylld bokhylla för hemma hos mig kastar/rensar vi inte ut böcker i onödan. Däremot behöver vi nog investera i en ny pockethylla...

Nåväl, nu är jag berikad med följande frestande böcker för höst- och vintermys i horisontellt läge:

"Nästan död man" och "Sol och skugga" (hur jag har kunnat missa den sistnämnda är för mig en gåta) - Å.Edwardson
" En plats i solen" - L.Marklund
" Älskade krig" - J. Hildebrand
" Den krossade tanghästen" - H.Turnsten
"En härlig bok" - M.Törnblom
"Fladdermusmannen" - J.Nesbö
"Årets bild 2008" - M. Ström
"Ers majestäts olycklige Kurt" - L.Ebervall & P. Samuelsson
"Midvinterblod" - M.Kallentoft
"Presidentens val" - A. Holt
Bild: Edwardsons näst sista bok om kriminalkommissarie Winter som jag har lånat från bokus.com
AnnaPanna - som just nu är fängslad av "Tusen strålande solar" - K. Hosseini.

Inga kommentarer: