måndag 15 september 2008

Rapport från Samos

Här åker man iväg på några välförtjänta semesterdagar - och vad händer - bloggen byter helt skepnad när jag är borta. Jag gillar i och för sig AnnaPannas idé om förändring...men SÅÅ mycket förändring...herregud...klarar jag inte...

Nåväl, semestern har fördrivits i bästa harmoni - nästan hela tiden. Ja, jag vet vad ni tänker - att jag bara solat fläsket och smörjt kråset förstås och det mest kulturella jag gjort har varit att dricka inhemskt producerat vin. Men oj va ni bedrog er - här har plöjts böcker. Bra böcker, vilka samtliga förtjänar sitt eget blogginlägg så håll utkik.

SemesterDirreN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där "Gone surfing" skulle passa finfint på mitt kontor. Var hittar jag den skylten? :-)

AnnaPanna

Anonym sa...

Så den där FuskDirren är inte förändringsbenägen? ;-)

AP

Somvanligtdirren sa...

Nä, seru - vill ha det som det ALLTID har varit ;)