fredag 26 september 2008

Mot bästkusten och bokmässan

Hej ´rå nu drar jag ner till Göteborg och bokmässan. Här ska det frossas i böcker, möten, vin och räksmörgåsar. Nytt för i år på mässan är att söndagens entrébiljett ger fri access till miniseminarierna. Goodi, goodi.

Nu ska jag traska mot tåget och möta upp svägerskan för en lunchdate i restaurangvagnen. Nice.

Skön bokhelg på er!
(Böckerna på bilden har jag redan läst - men kan läsas om och om igen i sann informatörsanda. :-) )

AnnaPanna

4 kommentarer:

Dirren sa...

Ha en jättebra bokmässehelg och hälsa Leif GW från mig :)

Jonas sa...

Har du skrivit om böckerna här på bloggen?

Fröken Isakson sa...

Åh vilken räkmacka du åt. Mums. Hoppas du har det underbart. Kram

Anonym sa...

Dirren: missade GW idag, osis. Hann däremot med en signering av Marklund, snacka med Janouch, Haag, skymtade Bob Hanson, lyssnade på Guillou krockade nästan med Läckberg 3 gånger! Inte undra på att jag är trött nu. ;-)

Jonas: nix har inte bloggat om böckerna här, däremot i info.nätverktes projektrum...som du inte når. Det kan bli en recension här så småningom.

Fröken Isakson: jag har det toppenbra, men saknar er Malvor här. Nästa år räknar jag med total uppslutning från er sida.:-)

AnnaPanna