lördag 2 augusti 2008

Sista dagen på sommarsemestern

Fredag var min sista sommarsemesterdag!

Den utnyttjade jag till max såklart. Först lite sanering i hemmet, vilket av någon outgrundlig anledning ALLTID behövs.

Bra golfrunda
På eftermiddagen gick vi en golfrunda. Jag spelade bra, fortfarande från grön-vita pinnen, men nu tror jag snart att det är dags att flytta till röd tee. Min golfmentor får avgöra när det dags, bäst att ringa för att bestämma golfträff.

Schysst film
På kvällen bestämde vi oss för att se Mamma Mia och halv tio satt vi bänkade med cola och pop-corn framför bioduken (medium cola och pop-corn räcker - filmen är 1,49 lång).

Filmen var bra. Berättelsen är rätt usel, men musiken är suverän och att se Stellan Skarsgård och Pierce Brosnan sjunga och dansa är riktigt underhållande.

Filmbetyg: fyra sångfåglar av fem möjliga. Se den!

DirreN

Inga kommentarer: