söndag 31 augusti 2008

Så här dags om en vecka - del 2


Så här dags om en vecka har jag precis slagit mig ned med en bok på en solstol vid poolen - alltså ställt in kroppen i det läget den kommer att befinna sig i under princip hela veckan.

Med en rejäl frukostbuffé och en ganska fjuttig flyglunch i magen kommer mat- och sovklockan snart att göra sig påmind varför jag ganska omgående blir tvungen att förflytta mig till närmaste restaurang. Där kommer jag nästa helt säkert att beställa en grekisk sallad och en kall god öl.

Så här dags nästa vecka helt enkelt.

NedräkningsDirreN

3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Åhhhh vad avis man blir. Vill också ha sol, värme och total avslappning.

Anonym sa...

Jag är mycket tacksam över att du och jag inte delar rum längre. ;-)

AnnaPanna

TjatDirren sa...

AnnaPanna: he he - så lätt kommer du inte undan =)