torsdag 28 augusti 2008

Böcker som gemensam nämnare

På min nya arbetsplats pratas och diskuteras det böcker på höjden och bredden. Varje fikarast är det minst en ny bok som avhandlas. Den ena intressanta titeln efter den andra penetreras. Snacka om att jag stortrivs. Det är nästan så jag blir stressad över alla böcker jag vill läsa. Som tur är har jag en superbokläsare till rumsgranne. Han om någon kan ge snabbrecensioner när orken tryter. Han har säkert en intressant teori om min idol Evert Bäckström. Det är nog snart dags för en gemensam avhandling om kriminalkommissarien. Det kan bli intressant. Riktigt intressant. Vad tror du om den saken, Dirren?

AnnaPanna

1 kommentar:

Dirren sa...

He he - Bäckström är bara för mycket. Jag har lyssnat till hans tankar och kommentarer på första cd:n så långt. Man får sig ett gott skratt :)