onsdag 13 augusti 2008

Aj!

Lagen om alltsförjävlighet har slagit till igen!

Denna gång i form av en nära förestående nackspärr. Den kom som en blixt från en klar himmel, nä så var det ju inte, den kom snarare smygande som en mördarsnigel från helvetet. Jag har i flera dagar känt av en stel och allt mer öm nacke, men som vanligt har jag hoppats på att det går över om jag inte känner efter så mycket.

Kan det vara så att Fröken Isakssons ryggont på något digitalt mystiskt sätt bloggsmittat mig?

Vad vet man vad vet man? Vad jag vet är att golftränandet ligger nere och att jag känner mig rätt gnällig.

Hoppas för allas bästa att nackspärren snart går över.

NackspärrsDirreN

Bilden visar en mördarsnigel som smyger runt i en gräsmatta! Osäkert om den kommer från helvetet eller komposthögen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig och stackars din familj...jag kan tänka mig att du är gnällig nu. ;-)

Se nu till att nackspärren är borta till nästa vecka. :-)

Läs en bra bok i helgen vettja´:-)

AnnaPanna

Fröken Isakson sa...

Nämen usch så får du inte säga. Snart säger du väl att det är jag på bilden också hahah. Krya på dig. Kram

Nackspärrsdirren sa...

AnnaPanna: Japp, nackspärren ska bort. Har planerat golf måndag, tisdag och onsdag.

Fröken Isakson: He he...och tack - jag ska krya på mig. Är inte lika "skadad" som jag förstår att du varit.