måndag 18 augusti 2008

7,5 poäng klokare

Nu är jag officiellt sett 7,5 poäng klokare. Alla mina inlämningsuppgifter är rättade och betygssatta så nu väntar jag bara på att skolan ska skicka betyget...eller hålla en stor fin utdelningscermoni med trerättersmiddag och tal av rektorn för bara för mig.

Nej, så blir det ju inte...jag har gått en distanskurs på webben och får alltså ta ut mitt betyg alldeles själv.

Kursen har varit bra. Jag har ett studieuppehåll till vecka 45 framför mig, sedan loggar jag in på fortsättningskursen Ledarskap och organisation. Ytterligare 7,5 poängs klokskap!

PlugghästDirreN

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du aben undt sher smarten kopf. Verwandter zu Einstein?

Anonym sa...

Grattis plugghästen! Du är grymt duktig hälsar den fd studiekamraten. :-)

Anonym sa...

PS. Har skojat med dig själv (första inlägget)? ;-)

Dirren sa...

AnnaPanna: Vad tror du om mig - att jag gör inlägg på mina egna bloggar? Sån är inte jag! Näää

Tack förresten!