fredag 29 augusti 2008

2:a pris


Jag är med i ett vinlotteri.

Jag brukar aldrig spela på något överhuvudtaget. Ser det som meningslöst. Titta en gång på bingolotto och blev avskräckt. Där vann stackars oskyldiga spelare de allra märkligaste priserna typ 25 kg kattmat eller en årsförbrukning Pampers!

För ett par dagar sedan blev jag emellertid erbjuden att delta i ett vinlotteriet och då förstod jag hela meningen med att att spela.

Lyssna och läs: satsa en flaska vin - ha chansen att vinna 11!

Verkar för bra för att vara sant?

Nästa - jag vann andra pris = sex flaskor vin!

Vinlotteri - det är grejor det!

VinlotteriDirreN

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Vilka grejer!! Grattis dirren. Du vet att det är bara att säga till och jag ska komma över och hjälpa dig dricka upp dem ;)

Anonym sa...

Det där låter onekligen intressant...speciellt eftersom insatsen är liten. :-)

AnnaPanna