torsdag 3 juli 2008

Tillfälligt avbrott

Lagen om allts-förjävlighet har slagit till!

Jag är sjuk samtidigt som jag har semester och det är stålande golfväder ute. Jättejätteont i halsen, täppt i näsan, ont i huvudet och ögoninflammation. Vaddå ögoninflammation - det är väl något som bara dagisbarn får!!!

Eftersom jag har varit däckad hela veckan och vaknade med endast syn på ett öga imorse (det andra var tvärdrabbat av ögoninflammation, ni vet den där dagissjukdomen) så ringde jag till doktorn. Doktorn svarade inte men väl sjuksköterskan som inte lät ett dugg orolig. Nädå, en kraftig förkylning som förmodligen beror på virus, vilket hon gissade då jag hade så många olika sympton, kan man få dras med i flera veckor. I FLERA VECKOR!!!

Och ute är det golfväder...

Arg- och sjukDirreN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört, enligt en säker källa att det är frid och fröjd på golfbananan den här veckan. Kan det bero på att Dirren är sjuk? ;-)

Stadshusspöket.

Ett annat stadshusspöke sa...

Blääää

Fröken Isakson sa...

Men hallå är det du som smittat mig? Sitter här med snorig näsa, värk i bihålorna och ont överallt. Hoppas du e piggare nu. Kram