lördag 26 juli 2008

Grynet och Charlotte

Efter en veckas lantliv är jag nu tillbaka i asfaltsdjungeln. Veckan har varit innehållsrik - vi har bott på en lantgård med massor av hästar men också grisar, höns, katter och en gås.

Efter middagen varje kväll har vi matat våra nya bästisar Grynet och Charlotte - så här glada blev de då:


video



Modig som jag är tog jag mig en tur på stora, farliga och lite elaka hästen Labolina. Det var riktigt läskigt, trots att jag hade en assistent med mig som höll i odjuret hela tiden.

Återigen PlugghästDirreN

Jag har inte varit riktigt ärlig kring detaljerna om Labolina - hon är snäll som ett lamm och så himla pålitlig att hon är den hästen som gården använder för handikappsridning.

Men hon var stor och läskig ändå...och jag var förstås jättemodig!

1 kommentar:

- sa...

Vilket äventyr, Dirren! Du på hästryggen. Jag kan inte bestämma mig för om det var mest synd om dig eller hästen. ;-)

AnnaPanna som har ett stooort behov av att retas med Dirren...märks det? ;-)