fredag 27 juni 2008

Semester!

Å då var det ÄNTLIGEN semester!

Exakt 15.40 flexade jag ut och gick till bästa ölstället i stan för att fira min 5 veckors långa semester med en favvoöl - se bilden.

Där satt jag i ett par timmar och sippade öl och tittade ut över en vacker å. Sedan blev det full fart hemåt för att klippa gräsmattan. Sambon och sonen åkte iväg norröver för en vecka sedan och jag lovade då dyrt och heligt att klippa gräsmattan under tiden de var borta. Imorgon kommer de hem igen. Veckan har gått fort och jag har haft ett fullspäckat aktivitetsschema och inte har gräsklippning funnit med på det inte.

Nu är gräsmattan emellertid klippt så jag kan ta en låååång sovmorgon imorgon och med gott samvete hasa mig ut på golfbanan när jag vaknat!

Jag älskar semestertider.

SemesterDirreN

1 kommentar:

Anonym sa...

Skål och ha en skön semester hördes det från andra "bänkgänget" ;-)

Vi som också var där.