torsdag 17 april 2008

Vårtider = väsktider

Min kära vän M är en fena på att sy väskor i alla möjliga former och storlekar. Min röda lackväska är en favorit som funkar både till vardags och fest. Den har nu ett år på nacken och håller fortfarande måttet trots alla cykelturer i ur och skur. Trots det har jag lagt in en ny beställning. Om nå´n vecka sisådär dimper det ner en ny Anna-väska och en stencool döskalle-neccessär. :-)

M har en webbplats som är värd ett besök för dig som också går i väsktankar. Utöver modellerna på webbplatsen syr hon upp enligt dina önskemål. Det kallar jag service! :-)

AnnaPanna

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

jag måste ta och följa med och titta och klämma lite på väskorna nästa gång :)

Anonym sa...

Det måste du allt. Hon har många roliga modeller och tyger som väntar på dig. :-)

AnnaPanna