lördag 26 april 2008

DirreNs vårshopping 2.0


Äntligen är det sommar...eller åtminstone vår.

Det firade jag igår med shopping igen. Eftersom jag haft kjol två dagar i rad på jobbet valde jag att införskaffa ytterligare en kjol med matchande tröjor och leggings. Leggings det är modernt det. Men det vet nog inte alla - igår fick jag frågan om jag hade långfillingar på mig =)

Det här är nog så nära 2.0 jag kan komma - alltså den nya förbättrade DirreN som bloggläsare med gott minne kommer ihåg. Snart är det nämligen dags för uppföljning på företagshälsovården och jag har inte ändrat matvanor (hade jag faktiskt inte tänkt heller) eller börjat motionera i någon större omfattning (hade jag nog tänkt). Men jag får väl ta på mig mina nya fina kläder för shoppat det har jag åtminstone gjort.

Står vågen på plus får jag väl referera till mina nya tunga statsvetarkunskaper!

VårshoppingDirreN

Visst börjar jag bli bra på PhotoShop. Jag frilägger och fixar och donar - det blir inte värsta proffskvalitén men riktigt bra för att vara självlärt.
P.S Tröjan som ser svart ut på bilden är i verkligheten i samma färg som kjolen. Snyggt med vita tröjan och med vita långfillingar: läs leggings.

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Vad duktig du e och vad duktig shoppare dirren börjar bli ;)

Anonym sa...

Våren får vissa att öppna plånbokern ser jag. Nice, Dirren.

AnnaPanna