onsdag 12 mars 2008

En ny boplats på nätet

Det har tisslat och tasslats i några månader nu. Igår var det äntligen dags att avslöja överraskningen. Med tanke på min urusla förmåga att hålla hemligheter hemliga är jag imponerad över mig själv. Jag har inte ens varit i närheten av att försäga mig...förutom i måndagskväll när jag behövde ett organisationsnummer. :-O

Nåväl, över till överraskningen. Lagom till husbondens 35-åriga födelsedag blev jag och projektgruppen klar. Klar med projektet som har pågått sen jultid. Äntligen skulle husbonden få den boplats han aldrig kommit till skott med, men tack vare hans drivande sambo och samarbetsvilliga vänner/kollegor har den mångåriga planen äntligen visat resultat. Igår fick han göra sitt första besök på sin boplats och jag tror till och med att han blev en smula stolt. Sånt värmer en projektledares hjärta. Nu lämnar jag med varm hand över till honom för förvaltning och utveckling.

Välkommen in på ett besök.

AnnaPanna

1 kommentar:

Dirren sa...

Snyggt jobbat Annapanna och projektgruppen - man blir ju imponerad. Fast mest imponerad blir man ändå av alla fina bilder som husbonden är upphovsman till!