fredag 22 februari 2008

Krassligt i halsen

Husbonden kom hem med en präktig förkylning efter sin Italienresa. Lagom till hans klagosång var över blev jag drabbad av den stora virushärden. Suck. Halsen känns som ett strävt sandpapper. Nu är det kurering som gäller. Honungsvatten, mängder med vitlök, c-vitamin och Fis Herman :-). Jag tänker banne mig inte bli sjuk.

Hoppas Dirren bjuder på något gott och uppiggande i eftermiddag när vi ska planera en gemensam utbildning. :-)
AnnaPanna
Bilden är från Clipart. En manlig illustration kanske? ;-)

2 kommentarer:

Lex sa...

ojojojoj då! Stackars lilla Annapanna! Hoppas att du kryar på dig :-)Kram

Annapanna sa...

Tack, L! :-) Eftersom jag är tjej blev det en lindring förkylning och jag känner mig redan kurant igen, skönt.
Hoppas ni mår bra. Jag hörde att du och Julia kommer till E-tuna snart, kul.

Kram
AnnaPanna