fredag 29 februari 2008

De kom, de sågs och de ägde stället!

Igår var det äntligen dags. Dags för de efterlängtade Tuna-pojkarna Kent att återvända till "sin" svettiga Sporthall för att ge oss en konsert som jag sent ska glömma. Det var 8 år sedan Kent spelade i stan. Jag såg dem inte då, men jag har svårt att tro att den konserten gav mer ståpäls.

Kent bjöd på sina allra bästa låtar och bakgrundsshowen och ljusspelet var magiskt. Jag känner mig fortfarande upprymd och har återigen insett att Kent lyckas med konststycket att locka en publik som spänner över alla ålders- och intressekategorier. Det är häftigt.

Jag hoppas Dirren gör mig sällskap i inlägget och bjuder på lite bilder från konserten. Under tiden kan ni läsa recensionerna från konserten hos Folket och Kuriren.

AnnaPanna

Inga kommentarer: