torsdag 3 januari 2008

Ledig i arbete

Tre underbara semesterdagar har jag klämt in den här veckan. Det allra bästa med en semesterdag är på morgonen: man behöver inte ställa klockan och man kan gå upp när man vaknar av sig självt vilket INTE är 06.30!!!

Trots semesterdagar har jag arbetat idag. Eftersom del 1 av köksrenoveringen börjar bli klar - bildbevis kommer snart - började jag förbereda för del 2. Riva är min grej så jag började lite lätt i ett hörn genom att ta bort under- och överskåp, kakel och tapet. För att kunna göra det har jag också flyttat spisen, vilket i sin tur resulterade i en städning :( Blää, va läskigt det kan vara bakom en spis.

Nu är jag mycket nöjd med mig själv och känner mig sååå delaktig i köksrenoveringen.

ByggDirreN

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,oj,oj....jag trodde köket skulle vara klart redan nu!

Anne-Li
(renoveringsvan sedan 28 år tillbaka)

Dirren sa...

Nädu, vi har beställt en 3,20 lång bänkskiva med diskho som har en leveranstid på några veckor så innan dess...