lördag 29 december 2007

Manlig lycka

Sambon har köpt en egen julklapp i år. Han trodde inte att tomten skulle förstå att även vuxna killar gillar att få leksaker. Själv hann jag inte ta ett snack med tomten innan köpet var kirrat. Hrm. ;-)

Radiostyrda flygplan i en lägenhet kan jämföras med en elefant i en porslinsbutik. Jag håller andan och hoppas att inredningen håller för alla kraschlandningar (hej och hå vad krillstallkronan svajar oroväckande). :-O
Fröken Isakson: J tror att leksaken höjer stämningen på nyårsfesten. Han hävdar bestämt att F och J också vill leka helikopterförare. Vad tror du om det?

Dirren; Messias är oerhört angelägen om att du ska uppmärksamma hans nya leksak och vill ha ett inlägg från dig. Offrar du dig? :-)
AnnaPanna

5 kommentarer:

DirreVirren sa...

Kreativt att köpa julklapp till sig själv...man kan ju aldrig vara säker på om man varit snäll eller annars är det det man har fullständigt klart för sig om man varit eller ej just när man köper åt sig själv...vad vet jag...vad vet jag???!!!
För övrigt tycker jag att Messias och flygplanet gör sig bra ihop på bild - känns helt naturligt.
God Jul på dig Messias och ett Gott Nytt kommentar-på-bloggen År!
Önskar Bästa DirreN

Anonym sa...

Tack Dirren för ett par vänliga ord för en gångs skull. Men om du använder dina små grå så kanske du ser att det är en helikopter. Farväl blindstyre. Vi kan dra ett streck över det här och önska varandra gott nytt år. För övrigt skärp dig!

Er allestädes närvarande,
Messias

Anonym sa...

Inläggsförfattaren (AnnaPanna) är nog också ett blindstyre eftersom det är jag som upphovsmakerskan till Dirrens begreppsförvirring. Jag skriver både flygplan och helikopter i inlägget. Det ska så klart stå helikopter. Så, är vi vänner nu, barn? ;-)

AnnaPanna

Dirren sa...

Flygplan, helikopter...heter det inte flaxehytt???

Anonym sa...

Suck,dirren hälsar Messias. ;-)