söndag 9 december 2007

Tillbaka i grådassiga Sverige

Tänk att fem dagar fyllda med värme, sol, shopping, god mat, dryck, utflykter med mera kan gå så fort. Plötsligt bytte vi +20 och sol på en härlig uteservering vid La Rambla mot ett mörkt och kallt Sverige. Snacka om antiklimax. Nu får vi leva på minnena och plocka fram solkänslan när mörket blir för plågsamt.

Bildbevis kommer när jag har laddat över bilderna till datorn.

AnnaPanna

ps. Tro´t eller ej, men jag har klarat mig utan dator, tv, radio och tidningar i fem dagar. Hurra! :-)

5 kommentarer:

Dirren sa...

Jag tycker i varje fall att det är bra att du är hemma - känns så tomt därborta i stadshuset annars
:(

Anonym sa...

Vaddå tomt i stadshuset. Det är tooooomt i stadshuset. Kom hit igen din slyngel! ;-) Jag kan locka med pepparkakor och bus. Räcker det så?

AnnaPanna

DirreVirren sa...

Ätbart och bus - ja, det står högt i kurs =)

Lex sa...

Åhhh vad härligt det låter :-)vill oxå vill oxå :-)

Anonym sa...

Lex: Barcelona är en härlig stad och rekommenderas starkt. Åk dit vettja´:-)

AnnaPanna