torsdag 27 december 2007

Julens boktips

Jultider innebär bokläsartider. I alla fall för mig. Släkten vet att jag slukar böcker så jag belönas ofta med ett gäng hårda klappar. Så även i år. Svägerskan har bra koll på vad som går hem hos mig. I hennes paket låg boken "Tillsammans" - A.Kåver & Å.Nilsonne.

Tillsammans ger konkreta råd, tips och övningar på hur vi kan hantera våra relationer genom bekräftelse, medkänsla och respekt, utan att vi utplånar oss själva. Det här är en bok som berör och ger insikter. Det uppskattar jag. Den är redan en favorit i hyllan och ett hett presenttips. Betyg: fyra guldstjärnor
AnnaPanna
PS. Jag kan även rekommendera två andra böcker av författarna; "Vem är det som bestämmer i ditt liv?" och "Att leva ett liv, inte vinna ett krig". Finns att köpa hos Bokus.com som även är bildkällan.

Inga kommentarer: