torsdag 27 december 2007

Halsens bästa kompis alla kategorier

Min trogna följeslagare i julfirandet har varit Fisherman´s friend. Jag har nu avverkat fem olika sorter och min favorit just nu är citrus. Vilken är din?
Det här är en kompis att lita på när halsen sviker. Nu håller jag låg profil så att mina stämband håller för allsången på nyårsafton.

"Tyck synd om mig, tyck synd om mig, tyck synd om mig..."

AnnaKraxPanna
Bild: spicy-mandarin som också funkar när halsen känns som 5:ans sandpapper.

3 kommentarer:

Dirren sa...

Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Stackars stackars stackars stackars
Anna!!!!

Fröken Isakson sa...

Hoppas du mår bättre nu =). Kram

Anonym sa...

Era krya-på-dig-hälsningar gjorde susen. Puts väck är det onda och nu snattrar jag som vanligt igen. :-)

AnnaPanna