måndag 31 december 2007

Gott slut och gott nytt!

Nu är det snart dags att välkomna 2008. Ett år som jag hoppas kantas av positiva nyheter och utmaningar.
2008 års omvärldsönskelista:
- att oroligheterna i Mellanöstern upphör
- att vår stackars jord får bättre framtidsutsikter
- att vi slipper uppleva terroristattacker
- att konsumtionshysterin avtar

På den privata arenan hoppas jag att familj och släkt håller sig friska, att mina nya uppdrag på jobbet håller vad de lovar och att konflikterna på landet löser sig.

Mitt egna nyårslöfte är enkelt, men glöms ofta bort; att njuta av nuet och det jag har istället för att jaga efter framtiden.

Nu är det snart dags att traska över till Fröken Isakson och co för ett rekorderligt nyårsfirande med bastubad, spel och middag.

Skål och gott nytt år, vänner och bloggläsare!
Eder,
AnnaPanna
Bildkälla: fotoakuten.se

Inga kommentarer: