måndag 31 december 2007

MIn 2008-önskan

Sista dagen 2007 - tid att fundera: hur var 2007 och vilka löften och önskningar finns för 2008!

2007 var händelserikt: nytt jobb, nytt intresse (golf), ny bokcirkel och några nya/nygamla vänner. För mig var året riktigt bra.

Några löften för nya året har jag emellertid inte. Jag lägger istället all energi i en önskan: min önskan för 2008 är att mamma E och lillasyster A, som förlorat en son och storebror 2007, ska kunna hitta hopp och glädje på nya året trots den sorg de lever med.

En jättestor nyårskram till dem och alla andra mina vänner.

Monica Olsson

Bilden har jag hämtat från http://www.freefoto.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kramas tillbaka och även Messias skickar en...liten. ;-)

AnnaPanna

Dirren sa...

Messias - Malvas vägvisare i livet måste självklart ha en STOR kram!