tisdag 27 november 2007

Tjej med pannlugg

Idag har jag och min frisör varit kreativa. Hon har äntligen fått fria händer och då klippte hon pannlugg som hon har önskat göra i flera år. Resultatet blev helt ok, men det känns lite ovant och jag känner mig plötsligt väldigt snäll. Jag undrar hur länge det håller i sig... :-D

Snällheten kanske botas med den nya hårfärg jag skaffade mig ikväll. Paketet utlovade både mörkbrunt och svart resultat*. Dirren trodde på svart och jag på mörkbrunt. Har jag tur blir det en av de färgerna i alla fall.

*När tillverkaren skriver svengelska på paketet står det mörkbrunt på svenska och black på engelska. Intressant, eller hur?

Pannluggen AnnaPanna

11 kommentarer:

Fröken A sa...

Jättefint och annorlunda. Roligt att byta stil emellanåt, eller hur?

Fröken Isakson sa...

Skitsnyggt bruden. Vad kul att du vågade =)

Annapanna sa...

Tack, tack. Det känns helt ok att ha pannlugg och ny hårfärg. Förnyelse förnöjer annars är livet bra trist, eller hur? ;-9

Idag har två kollegor gått förbi mig utan att hälsa eftersom de inte kände igen mig med pannlugg och svart/mörkbrunt hår. Hi, hi.

Fröken Isakson sa...

Hehe, alltid lika kul när de inte märker en....Förresten, vad blev det för färgmärke sen?

FilmDirren sa...

Som en dejá vú från Pulp Fiction av Uma Thurman :)

FilmDirren sa...

Som en dejá vú från Pulp Fiction av Uma Thurman :)

SyftningsfelsDirren sa...

Hoppsan - det blev visst lite syftningsfel...inte ens en Dirre är perfekt: FASTAÄN NI TRODDE DET ;)

Dirren sa...

Ojooojojjojoj - nu blev det stavfel - jag loggar av.

Nuloggarjagdefinitivtavföridag sa...

Hur många inlägg har jag gjort egentligen??? För mycket vin, Annapanna - eller för lite????

Anonym sa...

He, he! Mera kommentarer och vin till dirren! ;-)
Å tack för en trevlig och insiktsfull kväll hälsar AnnaPanna/Uma Thurman ;-)

Anonym sa...

Fr. Isakson: Det blev Wella denna gång. Hittade nämligen inte din rek. hårfärg i butiken. Det blir till att testa den nästa gång. :-)

AnnaPanna