tisdag 13 november 2007

Kupp på G

I min vattengympa grupp finns det en gubbe med stort G som har haft samma plats i bassängen i typ tio år. Nåde den som råkar ta hans plats innan han har parkerat sig i bassängen. Det blir förflyttning illa kvickt. Han frustar och stänker så det känns som hela havet stormar. Jag brukar kivas med honom och det verkar han acceptera, men hans konservativa inställning gör mig lite ilsk ibland. Nu börjar terminen lida mot sitt slut och jag har lovat de andra gubbarna att jag ska göra en kupp som gubben sent ska glömma. Å det är nu jag behöver er hjälp med fiffiga tips på vad jag ska utsätta honom för. Kom igen och hjälp mig med att göra årets roligaste vattenkupp!

Vatten(o)djuret Annapanna
Bild: fotoakuten.se - eller hela havet stormar...i bassängen.

Inga kommentarer: