torsdag 18 oktober 2007

Vi testar eco driving

I eftermiddag är det dags. Dags för mig och fröken Isakson att lära oss köra miljösmart. Vi både bävar och längtar. Tänk om bilskoleläraren kuggar oss? ;-) Det var ju typ 18 år sedan jag hade en nitisk lärare hängande över axeln.

Fortsättning följer...

Update: nu är vi fullmatade med ny och miljösmart kunskap. Vi övade i nästan tre timmar! Snacka om att vi har övat rondell- och rusningstrafikskörning idag. Fröken Isakson har en utförlig rapport på sin blogg. Bildbevis kommer när vi har återhämtat oss. :-D

Miljövännen Annapanna

3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Hej och hå ja, hihi. Nu e det snart dags!

TrafikDirren sa...

Tack för varningen! Då vet jag att jag ska hålla mig undan från allmänna vägar och även andra vägar ;)

Anonym sa...

Det var en lektion som heter duga. Efter två timmar gav jag upp, och fröken Isakson höll ut ytterligare en halvtimme. Undrar om den långa lektionen berodde på oss eller läraren? :-)

Annapanna