söndag 21 oktober 2007

Tack och farväl Sopranos

Suck, ikväll sänds det sista avsnittet av min favoritserie, Sopranos. Jag har in i det längsta hoppats och trott att det ska bli en fortsättning på serien. Men icke. I juni sändes det sista avsnittet i USA och ikväll är det dags för oss att säga farväl till allas vår maffiaboss Tony och co.

Jag kommer sakna min buffliga "vän" och har redan börjat snegla mot Ginza för att kolla upp om det går att köpa en Sopranos-box.


Hur är det med er? Känner ni samma saknad? Eller finns det någon annan serie som får er att gå i spinn? (Kommunicera mera!) :-D
Annapanna
Bildkälla: the-sopranos.com
PS. Funderar allvarligt på att gå med i Sopranos fanclub som finns på sopranos.se

3 kommentarer:

Johan sa...

Sen Vänner slutade har det inte funnits någon serie värd att följa...

Anonym sa...

Johan: kul att läsa dina "fotspår" på bloggen. :-) Aha, du gillar Vänner. Det har jag också gjort, men kom av mig i serien för några år sedan. Vänner går väl som repris på 5:an eller 3:an? Jag har för mig att vår fusdirre brukar skrävla om att hon ska hem och kolla på Vänner. Stämmer?

Annapanna

TVDirren sa...

Vänner visas på 5:an måndag till torsdag klockan 19.30.