onsdag 24 oktober 2007

Dags att komma ut ur gardroben!

Ja, så var det äntligen dags att berätta att jag har en bulle i ugnen, är på smällen eller varför inte i det välsignade tillståndet! Japp, jag och sambon ska bli föräldrar i slutet av mars.

Skönt att äntligen berätta för omvärlden hur det förhåller sig med min omstöpta kropp för jag börjar bli trött på att dölja min mage och hitta på ursäkter varför jag inte dricker alkohol eller vill äta fisk/sushi.

Annars mår både jag och sambon toppen - vi har fått möjligheten att ge oss ut på den mest spännande resan hitintills i våra liv.

A

clipart från webweaver.nu

5 kommentarer:

SkolDirren sa...

Supergrattis och välkommen till barnomsorgen när det blir så dax ;)

Fröken Isakson sa...

Stort grattis =). Vad spännande! Kul, då blir vi lediga lite samtidigt =).

- sa...

Välkommen ut ur garderoben, tjejen! :-)

Annapanna

Anonym sa...

Tack!

A

- sa...

Stopp och belägg, släkten! Det är inte Anna som har en bulle i ugnen! Så där, nu är ryktet utrett och utagerat. Tack!

Annapanna