måndag 1 oktober 2007

Allt blir inte som man tänkt sig

Min bokmässeresa förstördes av en galnings påhitt 02.48 natten mot lördag. Men ingen mening med att gråta över spild mjölk, som Pippi skulle ha sagt, utan jag börjar istället att ladda inför bokmässan 2008. Har jag förstått Annapanna och A rätt så är det inget snack om saken - bokmässan är väl värd ett besök. När jag åker dit nästa år ska jag käka räkmacka och dricka drink i skybaren på Gothia Tower :) till skillnad från er.

Första dagen på jobbet har förflutit utan att jag gjort bort mig - inga konstiga skämt eller anfall - helt lungt och normalt. Fortsätter jag så här kanske jag får vara kvar riktigt länge på det här jobbet :)

Laddning för onsdagkvällen pågår också. Bland annat ska magsäcken tänjas, för det blir ju bjudmat. Min sambo har alltid sagt att man ska äta ordentligt när det är gratis och i vissa fall, dock få, gör jag som jag blir tillsagd. Frillan ska fixas - kan ju inte se ut som i blogginlägget jag nyligen gjort. Mycket är det!

FuskDirren på nya uppdrag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gothia Tower-historien överlåter jag med varm hand åt A att förklara. ;-)

Snart är smekmånaden över på nya stället. För övrigt skickade webbredaktören ett trevligt meddelande som du sysselsätta morgondagen med. :-)

Ses på onsdag hälsar AP.

DirreVirren sa...

Har du någonsin hört talas om Deleteknappen?

A sa...

Gothia Tower måste vara överskattat - helst ska du bara ha ett löv på kroppen och ha lagt ifrån dig dina hjärnceller innan du entrar baren. Eller så var det bara en aphjärna till vakt när vi skulle in...

Saknade dig - och du har helt rätt. Bokmässan var som rena julafton för en bokälskare!