fredag 21 september 2007

Nu börjar nedräkningen på riktigt

Sista fredageftermiddagen på detta jobb. Nästa fredag 13.30 börjar min introduktion på nya jobbet: nedräkningen har börjat på riktigt. Känns både kul och lite konstigt. Trots min relativit höga ålder (nja) så var 3 månaders uppsägningstid en oändligt lång tid. Nu har den oändligt långa tiden börjat ta slut.

Men jag är redo, jag har lämnat arbetsuppgifterna rent mentalt sett för länge sedan - det var lätt. Det som är svårare är att lämna polarna, jag gillar ju dem. Det är ju därför bloggen är så bra - här fortsätter vi att träffas. Några av oss i varje fall.

UppsägningsDirren

P.S Man kan träffas på facebook också. Testa det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag har börjat snyfta...iaf i smyg. ;-)

Tur att du blir kvar i den kommunala arean så jag kan fortsätta bråka med dig om dagarna, här eller i nätverket. :-D

Cellkompisen

Anonym sa...

Vet precis hur du menar både när det gäller att gå och vänta i tre månader och mentalt lämna jobbet innan man slutat, men också hur svårt det är att lämna ett dagligt sammanhang med personer som man betraktar som sina vänner.

Å andra sidan har du mycket nytt och spännande framför dig.
/A