måndag 3 september 2007

Dirren - bäst i test


Idag har jag gjort golfteoriprovet och blivit godkänd! Så nu är jag ett steg närmare att bli en riktig golfare.

Imorgon är det dags för praktikprov, vilket säkert kommer att gå skapligt om än inte lika bra. Jag räknar med någon IG-varning och delomprov nästa vecka...jag menar: helt orealistisk är jag inte trots att jag är Dirre.
I sammanhanget kan nämnas Dirrens MYCKET begåvade barn som också gjorde provet och klarade det. Särskilt mycket beröm fick 12-åring som egentligen skulle ha gjort ett barnprov, men som klarade av ett vuxenprov galant. Se där vems gener som gått i arv.
TeoriDirren

På bilden ser ni inte ett teoriprov för det hade de inte på www.freefoto.com. Därför fick en börsnoteringssida illustrera mitt golftest. Tro för den delen inte att jag tror att min golfkarriär kommer att generera stålar i börsmängd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis dirren! Det där med positivt tänkande är inte så tokigt eller hur? Gratta sonen extra mycket som jag är mäkta impad av för tillfället. :-)

Annapanna

Anonym sa...

Grattis och lycka till på praktikprovet!

A

Fröken Isakson sa...

Grattis dirren! Va gött! Självklart har sonen fått Leifs gener ;-). Nåt annat tror vi väl inte hihi.

Dirren sa...

Annapanna och A: Tackar!
Fröken Isakson: En större lysande bolltalang än Dirren har sällan skådats på Stadshusets himmel. Tänk på det nån gång!