måndag 27 augusti 2007

Utmanad av Fröken Isakson - 8 saker om mig

Malva har fått en utmaning av Fröken Isakson att berätta åtta saker om oss själva.

Först ut att anta utmaningen är Dirren.

1. Jag är egentligen en miljönisse - valde mellan miljövetarprogrammet och informationsdesign.
2. Jag stödjer Plan, Unicef och Ecpat. Det gör ont i min själ att veta att det finns så många barn som har det svårt på vår jord.
3. Jag gillar faktiskt att jobba - blir rastlös när jag inte har något att göra.
4. Är rädd för insekter och skriker som en galning när jag ser en tvestjärt.
5. Tycker att det är jobbigt att shoppa. Ska jag ut på stan så är det för att fika eller ta en bira.
6. Blir extremt lätt uttråkad och måste därför ha ständigt ha nya saker på gång - eller bus.
7. Är otrevlig och arrogant mot de som jag tycker är korkade.
8. Köper ofta godis som jag gömmer för familjen och sedan äter i smyg.

I utmaningen ingår att utmana 8 egna personer. Men eftersom jag inte har 8 bloggande kompisar så utmanar jag alla som läser vår blogg att börja blogga, så att de kan anta utmaningen ;)

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg

Dirren

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul utmaning! Jag återkommer när hjärnkontoret snurrar för fullt igen. ;-)

Annapanna