fredag 24 augusti 2007

Ring Ring

I normalfallet hänger varken jag eller sambon med i den nya moderna tekniken. Vi har ingen dvd, ingen tv på landet, ingen hemmadator och inga MP3-spelare. Men det börjar hända saker. Denna sommar har vi investerat i en digitalkamera. Och det är jag riktigt glad för - det är nämligen både roligare och lättare att ta bilder när man ser resultatet på en gång.
Igår beslöt jag mig även för att göra mig av med en svensk instituation, nämligen den fasta telefonin. Ingen stor förlust eftersom jag sedan ett par månader tillbaka varken kan ringa ut eller ta emot samtal på den gamla telefonen! Något hände när teknikerna var i lägenheter för att installera Comhem...
-
Hur som helst så nås sambon och jag bara på våra respektive mobiltelefoner hädanefter.
-
A
-
Bilden är från http://www.fotoakuten.se/

3 kommentarer:

Dirren sa...

Ja - och så nås du ju här på bloggen igen. Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Tack - nu ska jag vara tillbaka på riktigt!

A

Anonym sa...

Grattis! Äntligen kanske vi får se några "riktiga" bilder vid dina inlägg framöver, kul! :-)

Annapanna