onsdag 8 augusti 2007

Lika som bär

Igår färgade jag håret igen. Denna gång på egen hand, utan inblandad utbildad frisör.

Första utmaningen var att välja färg...hum...det finns hur många som helst i affären. Jag slog till på förpackningen med denna bild, då jag tänkte så här: Klart man vill bli lika snygg som Pernilla Wahlgren.

Gissa om jag blev förvånad då jag kom ut till min kamrat A:s landställe (som förresten är i samma område som Annapannas landställe) och min kamrat känner igen mig direkt. Vadå, ser jag fortfarande ut som Dirren och inte Pernilla?! Vaddå falsk varudeklaration.

Trots detta är jag nöjd med resultatet och konstaterar att de 500-600 kronorna som det diffar mellan att färga hemma helt klart är värda att spara genom lite eget arbete.

BrunetteDirren

Den fina bilden på min nuvarande hårfärg sittandes i Pernilla Wahlgrens huvud hittade jag på http://pernillawahlgren.se/

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Dirren var ju skitsnygg i håret. Måste själv ta mig i kragen och färga lite =)

Anonym sa...

En ny look-a-like, dirren! ;-)

Annapanna