torsdag 2 augusti 2007

Golfhimlen

Igår trodde jag att jag kolat vippen och kommit till golfhimlen. Men - jag var ju bara i Barkarby outlet - som har flera golfaffärer: Golfino, Golf Outlets, Cross och Dormy. Visst har jag varit till Barkarby förut men aldrig haft span på golfaffärer och det lönar det sig verkligen att ha just där.

När jag gick in på Dorym sa jag till min svägerska:
- Lämna mig här och hämta mig om en vecka. Där fanns allt: klubbor, bollar, jackor, strumpor, böcker och till och med puttinggreen. Fantastiskt!

Och det blev lite shoppat - bland annat ett par Ecco golfskor á 420 kronor och en liten golftopp á 249 kronor - billigt eller hur?!

SemesterGolfDirren

Bilden visar hur min golftröja ser ut - fast min är röd för att matcha mina nya fina skor som är vita och röda. Bild kanske kommer när jag orkar ta en - är trött efter att ha varit ett par timmar och tränat på ranchen.

Bilden är förresten hämtad från den utmärkta webbplatsen www.dorym.se

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Oj oj oj, Shoppingdirren är på G. Vilken lycka med så många golfaffärer. Fanns det inga kul affärer ;-)?