måndag 9 juli 2007

Shoppingväder

Vilket tråkigt helgväder - gick det att spela golf, eller?

Lördagen gick i shoppingens tecken. Först köpte jag mig en driver :)

Sen köpte jag mig en ny digitalkamera, som tål lite regn - tänkte att det kan vara bra att ha.

Söndagen ägnade jag åt att vänta på att det skulle bara regna lite så att jag kunde åka ut och spela golf. Men så fort det såg hoppfullt ut kom värsta skurarna. Så nu har jag snart läst ut Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Den är riktigt bra. Dessutom köpte jag igår sista boken: "Luftslottet som sprängdes". Det är det enda som är bra med regnväder - att man har tid och ro att läsa böcker.

ShoppingDirren mitt i regnet

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med ny kamera. Jag ställer alltid upp som objekt. ;-) Då får du se till att skapa ett bra webbalbum nu. Kanske Picasa som jag tipsar om? :-)

Annapanna