torsdag 26 juli 2007

Ibland går det lite fort...

...och det gjorde det idag när träningsabstinensen satte in. Okey för att jag spinner ofta, men att uppgradera passet från ett medel till ett intensivt var häftigt. Undrar hur benen mår imorrn?

Som kompensation för det häftiga passet slängde jag ihop en kaloririklig potatissallad till mig och Messias.
En matt Annapanna

Mumsig potatissallad a´la Annapanna
* ett gäng nypotatis
* en klick creme fraiche
* en lite större klick fransk senap (Dijon är mycket bra)
* en liten sipp olivolja
* ruccola
* tomater (cocktail är det lagom size på)
* fetaost
* oliver
* kapris
* rödlök
Slutligen drar du några varv med peppar- och saltkvarnen.

5 kommentarer:

Dirren sa...

Annapanna lagar mat åt Messias? Och det ser ju smaskigt ut!
Man blir förvånad!

Anonym sa...

Jag glömde skriva att jag även slog mig i huvudet igår. ;-)

Annapanna

Fröken Isakson sa...

Smarro! När kommer receptet? Vad har hänt med huvudet?

Anonym sa...

Fröken I: hi, hi det är ju ett litet intern skämt. Jag har INTE slagit i huvudet. :-)

Nu är receptet på plats i bloggen.

Annapanna

Fröken Isakson sa...

Aha, du menar att DU lagat mat. Nu fattar jag ;-)