torsdag 19 juli 2007

Gott i gottgott

Den här sommaren har det inte blivit speciellt mycket glass, men i går kväll gjorde vi en kvällsutflykt till Sundbyholms marina. Visserligen var det nästintill storm men glass blev det iallafall. Älskar både 88:an och magnum-mandel men i går bestämde jag mig för att testa en av GB:s nyheter, nämligen Magnum Colombia.

Magnum Colombia har den klassiska chokladen med sockerkrisp som omger en krämig vaniljglass med virvlar av fyllig kaffesås - gjord på äkta colombianska kaffebönor.

Omdöme: Gott - vanilj+choklad+kaffe - kan det bli bättre?

A som bara har 2 dagar kvar att jobba...

Bilden är från http://www.gb.se/

3 kommentarer:

Dirren sa...

Håller med - den är verkligen god. Ser ut att kunna bli glassväder i eftermiddag!

GlassDirren sa...

P.S Det var glassväder igår, men kiosken på golfbanan hade tyvärr inte Magnus Colombia så jag fick hålla till godo med en Classic. Funkade bra det också.

Anonym sa...

Den där bilden kunde jag inte motså, så nu har även jag testat Magnum Colombia. Mmmm...stor som en lunch och riktigt god.
Fyra guldstjärnor blir det i betyg.

Annapanna