fredag 20 juli 2007

Från järn 5:a till höstsko

På min önskelista finns just nu en järn 5:a - alltså en golfklubba. Eftersom det reas en massa gav jag, och självfallet Fröken Isakson, oss ut för att spana in diverse. I mitt fall en järn 5:a och solglasögon. I Fröken Isakssons fall allt ;)

Billiga solglasögon hittade vi snabbt och smidigt. När det kom till golfklubbor var det värre. Som av en ren tillfällighet ramlade vi däremot in på en reandes skoaffär och jag gjorde mig ett fynd.
Har spanat in denna sko och nu fick jag dem dessutom till ett bra pris.

ShoppingDirren

Skon är av märket Tamaris och bilden är från http://www.riteshoe.co.uk/

6 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Yo' go Dirren! Shopping är ju det bästa ;-)

Dirren sa...

Väntad kommentar från Fröken Isakson :)

Anonym sa...

Det låter som dirren drabbats av shoppingsjukan eller så har Fröken Isakson en bra övertalningsstrategi. ;-)

Annapanna

Fröken Isakson sa...

Annpanna: Det behövdes då rakt inte någon övertalning kan jag säga. Dirren shoppade hej vilt medan Fröken Isakson var i andra delen av affären.

StrategDirren sa...

Dirren gjorde några strategiska inköp och Fröken Isakson gjorde några impulsköp - var det inte så?!

Fröken Isakson sa...

Strategdirren: Jag handlar väl aldrig på impuls ;-). Och faktiskt...jag shoppade för totalt 98,50 så sååå farligt var det inte.